برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بررسی هدفون Nothing Ear Stick

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش
دوست داشتن0

چیزی که باید بدانید این است که این بار ANC وجود ندارد، اما زبان طراحی حتی قوی تری وجود دارد که به خود هدفون ها منتقل می شود . هدفون‌های ذکر شده اکنون دارای یک پایه بلندتر هستند که می‌توانید آن را فشار دهید تا پخش، تماس و تغییر صدا انجام شود. آنها همچنین دارای درایورهای 12.6 میلی متری بزرگتر و سفارشی هستند (تضاد کامل با درایورهای خارج از قفسه موجود در Ear 1) و در نتیجه، عملکرد صوتی را به ویژه از طریق رجیسترهای پایین تر بهبود می بخشند.

اینکه آیا اپل، سونی، بوز، سنهایزر، یا هر یک از بهترین تولیدکنندگان هدفون های بی سیم به آن اهمیت می دهند، بحث برانگیز است. قاب مدل رژ لب، که می‌توان آن را نیز در صورت بی‌حوصلگی بچرخانید (همان‌طور که قاب Ear 1 دارای یک شیب برای انگشت شست فیجت اسپینر بود)

Nothing Ear Stick: طراحی و ویژگی ها

  • درایورهای 12.6 میلی متری بزرگتر
  • سه میکروفون در هر گوشی
  • 7 ساعت زمان بازی؛ تا 22 ساعت در مورد

.حسگرهای پایه جدید Nothing Ear Stick برای استفاده لذت بخش هستند. دکمه نقره ای کوچک و قابل کلیک در واقع در لبه جلوی پایه، نزدیک ترین گونه شما (به جای لبه پشتی، همانطور که ایرپاد پرو ۲ وجود دارد) قرار دارد و به این ترتیب دسترسی آسان تر است. همچنین، برای ثبت لمس شما به خوبی کلیک می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که درخواست کد مورس برای کلیک‌های تک، دوبل یا طولانی مدت در حال بررسی است.

کیس نیز به زیبایی لمسی است. پوسته بیرونی پلاستیکی شفاف حاوی یک لانه پلاستیکی سفید بافت است که ما از چرخاندن آن لذت می بریم، و حالت رژ لب در یک طرف (قاب گفته شده در کنار یا در انتهای آن است) یک لمس زیبا است.

در طول گوش دادن ما، هدفون‌های هدفون اضطراب ناشی از سقوط را به ما می‌دادند – و این با وجود این واقعیت است که محفظه‌های راننده نسبتاً بزرگ و گوش‌های ما بسیار کوچک هستند. در مورد این موضوع کار زیادی نمی توانید انجام دهید، زیرا هیچ نکته ای برای اضافه کردن وجود ندارد. هیچ چیز توضیح نمی‌دهد که هدفون‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کمتر در کانال گوش قرار گیرند تا به طور طبیعی تناسب داشته باشند، که شکل ارگونومیکی داشت و روی بیش از 100 نفر آزمایش شد. کاش می توانستیم بگوییم دوستش داشتیم. این وحشتناک نیست، اما مطمئن ترین راه حلی نیست که ما امتحان کرده ایم. قیمت هندزفری در این مدل در حدود ۱۰۰ دلار پیش بینی شده است.

شارژ USB-C تنها حالتی است که در اینجا پشتیبانی می‌شود، که انتظار می‌رود در این سطح زیر 100 دلار باشد. با این حال، هدفون‌ها دارای استاندارد ضدآب IPX7 غیرمعمولی هستند، که حتی در صورت غوطه‌ور شدن در آب شیرین تا عمق یک متری تا 30 دقیقه، ایمن نگه می‌دارند، اما توجه داشته باشید که کیس به هیچ وجه در برابر آب مقاوم نیست.

تشخیص پوشنده و حالت تأخیر کم (مثلاً برای بهبود بازی)، می‌تواند در برنامه دوست‌داشتنی برای iOS و اندروید روشن و خاموش شود، که اکنون یک اکولایزر دایره‌ای دوست‌داشتنی نیز دارد. همچنین یک تب مفید Find My Earbuds وجود دارد که در آن روی تصویری از جوانه سرگردان کلیک می‌کنید تا صدایی شبیه به جیرجیرک ایجاد کند که به شما کمک می‌کند آن را پیدا کنید.

چند نکته جدید از فناوری وجود دارد که باید در مورد آنها به شما بگویم. ابتدا، Bass Lock Technology، که نرم‌افزار هوشمند نامیده می‌شود، وعده می‌دهد که شکل منحصربه‌فرد کانال گوش کاربر و تناسب هدفون‌های گوش را اندازه‌گیری کند، میزان باس از دست رفته را در هنگام سایش تشخیص دهد و به‌طور خودکار در سطح بهینه برای کاربر تنظیم شود. و این یک پیروزی است.

در مرحله بعد، فناوری صدای پاک، که شامل سه میکروفون با کیفیت بالا است که با الگوریتم‌های به‌روز شده برای فیلتر کردن صداهای بلندتر پس‌زمینه کار می‌کنند و صدای شما را برای تماس‌های ضد باد و ضد جمعیت تقویت می‌کنند. ما تماس‌ها را خوب و واضح می‌یابیم، اما اظهار نظر درباره فقدان ANC سخت است. در نهایت، ما فکر می‌کنیم که با استفاده نکردن از این میکروفون‌ها برای حذف فعال نویز هنگام گوش دادن به موسیقی، هیچ چیز در اینجا از قلم نیفتاده است.

در نهایت، آنتن بازطراحی شده Ear (استیک) اکنون دورتر از صورت قرار گرفته است تا انسداد سیگنال را به حداقل برساند. صادقانه بگوییم، ما از نظر اتصال چند مشکل را تجربه کردیم، اما محصول به تازگی راه اندازی شده است و ما از نسخه های اولیه برنامه در آزمایش های اولیه خود استفاده کردیم. آن مشکلات جزئی از آن زمان اصلاح شده است.

و چند مزیت اکوسیستم وجود دارد. به عنوان مثال، هنگامی که در Nothing Phone (1) بازی می کنید، به طور خودکار به حالت تاخیر کم تغییر می کند بدون اینکه منتظر درخواست شما باشد.

امتیاز طراحی و ویژگی ها: 4/5

Nothing Ear (Stick): کیفیت صدا

  • قدرت بیس عالی و ضربه محکم و ناگهانی
  • صحنه صوتی هیجان انگیز و سرگرم کننده
  • فاقد ظرافت اندکی است، اما همچنان گوش دادن سالم است

هیچ پشتیبانی صوتی فضایی آگنوستیک هد ردیابی در Nothings وجود ندارد (همانطور که می توانید در Tone Free T90 ال جی یا حتی جدیدتر Anker Soundcore Liberty 4 دریافت کنید ) اما برای هیجان ، چیزهای زیادی برای دوست داشتن در اینجا وجود دارد.

ما Start Me Up را توسط رولینگ استونز پخش کردیم (بله، خیلی زود شروع به کار کردیم) و حس تند میک، کیت، چارلی و رونی با هم مثل سال 1981 جشن گرفته می شود. سطح پایین که این بار خیلی بهتر و منظم تر است.

INXS s Need You Tonight داستانی مشابه است، زیرا سینت ها و وکال های پشتیبان اضافی مایکل هاچنس در صحنه ای گسترده تر و گویاتر از قبل به گوش ما می آیند.

موسیقی من در آتش از بروس اسپرینگستین غمگین، چابک و با طبل زیبا و خستگی ناپذیر درست زیر گوش چپ ما پر شده است - درست همان جایی که باید در ترکیبی تاثیرگذار و منسجم باشد.

با سوئیچ به Cambridge Melomania 1 Plus، مقدار کمی از هیجان و انرژی را از دست خواهید داد، اما به نوبه خود، بینش و جزئیات بیشتری را از طریق رده میانی بالا به دست خواهید آورد. کل آن بحث Hi-Fi در مقابل هیجان بالا را به خاطر دارید؟ خشم در مقابل پالایش، شاید کمی قوی باشد، اما این ایده کلی است.

این به شما بستگی دارد که کدام را ترجیح می دهید، اما باز هم، در اینجا صدای و درایو با استعداد زیادی وجود دارد. به احتمال زیاد فناوری قفل باس جدید و تصمیم Nothing برای استفاده از بالاترین درجه آهنرباهای محرک در بازار و در عین حال تقویت دیافراگم برای حفظ ریتمیک شکل کشتی به آن کمک می کند. به هر حال که به آن نگاه کنید، آنها یک پله محکم در Ear (1) برای اجرای صدا در هر پوند هستند.

امتیاز کیفیت صدا: 4.5/5

ارسال نظر
پاسخ دهید
لطفا برای ارسال نظر وارد شوید.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم